Veelgestelde vragen
Heeft Tsjilp een fysieke winkel?
Nee, Tsjilp is online snuisterwinkel. Heb je in de webshop iets leuks gezien, maar wil je dit eerst eens in het echt bekijken? Contacteer me gerust om een afspraak te maken. Naast ons huis staat een pipo-wagen die ingericht is als mini-winkeltje. Daar verwelkom ik je met veel plezier.
Je vindt Tsjilp ook bij Proxy Delhaize Beerzel en Jacob's Conceptstore Lier.
Kan ik mijn bestelling afhalen bij Tsjilp?
Ja hoor, dat kan. Bij het afrekenen kan je kiezen voor 'gratis afhalen'. Ik neem via mail contact met je op om verder af te spreken. Naast ons huis staat er een afhaalkastje. Zo kan je ook je bestelling afhalen op een moment dat voor jou het beste past.
Kan mijn bestelling verzonden worden?
Natuurlijk kan dat. Afhankelijk van de afmetingen van je bestelling, wordt deze verzonden in een kartonnen doos of in een bubbel-envelop. De kostprijs voor verzending met bpost track & trace is €6.95. Bij aankoop vanaf €45 betaal je geen verzendkosten!
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Na ontvangst van je betaling, wordt je bestelling binnen 2 werkdagen verzonden met bpost.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Ik verpak je aankoop in een doosje of bubbel-envelop en stuur het naar je op met bpost. Om het gebruik van plastic te beperken, gebruik ik papier om de doos op te vullen. Zit er toch opvulplastic in jouw bestelling? Dan heb ik dit hergebruikt van een andere levering.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
Ja, dat is geen probleem. Tijdens het afrekenen kan je een alternatief afleveradres opgeven.
Mijn aankoop is niet wat ik ervan verwacht had. Wat nu?
Neem binnen 14 kalenderdagen na ontvangst contact met me op.
Stuur je pakketje dan zo snel mogelijk terug naar Tsjilp - Pelgrimhofstraat 14 - 2220 Heist-op-den-Berg. Na ontvangst van je retourzending, betaal ik je aankoopbedrag terug. De kosten voor het terugzenden worden niet vergoed.
Goede afspraken maken goede vrienden: enkel ongebruikte items kunnen terugbetaald worden. Gooi je verpakking dus niet direct weg, maar bekijk eerst je aankoop grondig tot je helemaal zeker bent!
Mijn pakje is beschadigd toegekomen. Wat moet ik doen?
Breng me zo snel mogelijk op de hoogte via tsjilp.shop@gmail.com. Voeg hier ook enkele foto's van de beschadigde verpakking en het beschadigde product. Je aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk terugbetaald.
Hoe kan ik betalen met een cadeaubon?
Op je Tsjilp-bon staat een unieke code. Deze geef je in bij het afrekenen (in het vakje 'kortingscode'). Het tegoed van je bon wordt automatisch verrekend.
Je kan de code maar één keer gebruiken. Wil je het tegoed niet in één keer opgebruiken? Neem contact met me op. Dan bezorg ik je een nieuwe code voor het resterende bedrag.
Ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden. Wat moet ik doen?
Je kan je vraag stellen via het contactformulier. Ik bezorg je zo snel mogelijk een antwoord. Ook een telefoontje, whatsapp of e-mail is altijd welkom.